Klachtenregelement Fortico

versie 19-2-2018

Klachtenprocedure Fortico

 

Bent u ontevreden of wilt u een klacht indienen?

Wij werken continu aan onze kwaliteit en vinden het zeer belangrijk dat u tevreden bent over de dienstverlening van Fortico.

 

Indien u een klacht heeft kunt u ons dit telefonisch of per e-mail laten weten. Door deze melding stelt u ons in staat onze dienstverlening verder te verbeteren. Fortico streeft naar een goede klachtenafhandeling en zal alles in het werk stellen om tot een geschikte oplossing te komen.

 

Hieronder staat onze klachtenprocedure beschreven:

 

  1. Klachten en/of opmerkingen worden door de trainer/coach zoveel mogelijk direct en persoonlijk verwerkt. Wij doen er alles aan om u een passende oplossing aan te bieden. Mocht u er niet met de trainer of coach uitkomen, of neemt u liever contact op met de organisatie, dan kunt u uw klacht per mail indienen: info@fortico.nl   Vermeld u er s.v.p. bij dat het om een klacht gaat. Uw klacht wordt dan ontvangen en in behandeling genomen door J. Spit of M. Noordijk, een van de eigenaren van Fortico.
  2. Gebreken moeten onmiddellijk nadat zij redelijkerwijs te ontdekken zijn, doch in elk geval binnen 30 (dertig) dagen na dagtekening van de eindafrekening, schriftelijk en gemotiveerd bij Fortico worden gemeld, bij gebreke waarvan de geleverde prestatie wordt geacht te zijn aanvaard en opdrachtgever op een gebrek in de prestatie geen beroep meer kan doen.
  3. U krijgt binnen drie werkdagen bevestiging van ontvangst van de klacht.
  4. Klachten worden binnen twee weken na ontvangst behandeld. In de meeste gevallen zal J. Spit binnen enkele dagen contact met u opnemen om te overleggen over de verdere stappen.
  5. Mocht de afhandeling van een klacht langer duren dan twee weken, dan wordt u hiervan binnen deze twee weken op de hoogte gesteld. Tevens wordt aangegeven wat de reden van de vertraging is en de verwachte termijn waarbinnen de klacht afgehandeld zal worden.
  6. Indien Fortico  de klacht(en) gegrond acht, is Fortico ten allen tijde gerechtigd alsnog de overeengekomen prestatie uit te voeren, het gebrek te herstellen dan wel opdrachtgever te crediteren voor een evenredig deel van de factuur. Het indienen van een klacht geeft opdrachtgever geen recht betaling te weigeren of op te schorten.
  7. Klachten of opmerkingen de wijze van afhandeling door ons geregistreerd en minimaal 2 jaar bewaard. Klachten worden altijd vertrouwelijk behandeld.
  8. Alle trainers/coaches van Fortico kunt u aanspreken. Indien u meent dat uw klacht niet naar behoren is opgelost, of u bent niet tevreden met de uitkomst, dan kunt u uw klachten wenden tot: Klachtenregeling van de klachtencommissie van de Geschillen commissie voor consumenten zaken.
  9. In het geval van een klacht is er een beroepsmogelijkheid door een onafhankelijke derde partij zijnde, de Stichting Nederlandse Orde voor Beroeps Trainers (NOBTRA). Alle trainers/coaches van Fortico zijn aangesloten bij de NOBTRA (www.Nobtra.nl) Het oordeel van deze beroepsinstantie is bindend.

CONTACT INFO

M.H. Tromplaan 25

7513 AB Enschede

+316 55 76 69 56

contact@fortico.nl

VOLG ONS

© Fortico.nl. All Rights Reserved